donderdag 22 december 2011

We doen em nog een keer.......


Het is schandalig dat ik niet meer geblogd heb, veel gewerkt door ziekte op mijn werk en er is ook nog eens een paar weken geleden bij ons ingebroken en dat doet veel met je. Niet eens de spullen die weg zijn, maar vooral dat ze in je huis zijn geweest.
Ik wilde jullie dit toch even laten weten, want jullie zullen je wel afvragen waar zit ze nou....

Het kaartje wat ik heb gemaakt heb ik niet zo mooi op de foto, ik zie nu dat ie helemaal scheef zit.
Morgen maar even een nieuwe maken. Ik wilde em toch even laten zien, want het is weer een tijdje geleden dat ik een kaartje heb geplaatst.
De blaadjes zijn van Joy. De bloemen en de Tilda zijn van Magnolia en die heb ik met die leuke eiskristall ( zo staat het op het potje) bewerkt. Erg leuk effect op je bloemetjes!!

Alle spulletjes komen bij DoeaDing vandaan.
De stempel met de tekst, dat is al een oudje

Doordat ik niet veel heb geblogd, doe ik nogmaals een candy met dezelfde stans en je hoeft alleen te reageren.
Je kan reageren tot zondag, dan doe ik weer een random org.

Doe jullie allemaal weer mee?

Fijne Feestdagen iedereen!!!!

Liefs,
Angela

49 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje en wat vervelend van die inbraak, ik hoop dat je snel weer wat op je gemak bent, want het lijkt me vreselijk als er vreemde in je huis geweets zijn.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt.
    Hoop dat je met het freubelen de inbraak snel wat meer naar achteren kan bannen. Vergeten doe je het helaas nooit.
    Prettige feestdagen en tot je volgende kaartje,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk doen we mee.
    Wat een ontzettend leuk kaartje!
    Fijne dagen...
    Groetjes, Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Angela,

    Doe je een beetje rustig aan, je kunt ook te veel van jezelf vragen.

    Natuurlijk doe ik mee aan je Candy, hartstikke leuk.

    Succes
    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angela,
    Wat een vervelend nieuws. Ik kan me voorstellen dat het bloggen even op een laag pitje heeft gestaan. Maar je kaartje ziet er weer super uit hoor.
    En wat leuk nog een candy. Ik doe graag mee.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waarom snappen ze nou toch niet dat ze van andermans spullen moeten afblijven! De eikels!.

    geniet van de feestdagen en laadt je batterij weer flink op.
    groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Angela, wat een mooie kaart in prachtige kleuren. Wat vervelend dat er in gebroken is. Spullen zijn meestal wel te vervangen, maar je gevoel van veiligheid in je eigen huis is veel meer waard. Sterkte met de nasleep ervan.
    Lief dat je ons nogmaals wil verwennen met een candy.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Angela, balen joh dat ze bij jullie ingebroken hebben. Jammer hè dat er mensen zijn die geen respect hebben met anderen en andermans persoonlijke spullen. Ik hoop dat jullie dit nare gevoel snel kwijt mogen raken.
    Wat een leuk kaartje heb je overigens gemaakt. En die swirl is inderdaad errug leuk. Groetjes en sterkte maar boven al: hele goede feestdagen en een liefdevol 2012. Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Angela,

    Wat ontzettend rot dat ze hebben ingebroken!!
    Hoop dat het nu weer wat betr gaat daar.
    Maar wat een ontzettend leuk kaartje weer, krijg er weer inspiratie van !!

    En de swirl is ook helemaal leuk !!

    Fijne feestdagen.

    Groet, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat vervelend dat er ingebroken is, kan me heel goed voorstellen dat het idee dat iemand in je huis is geweest erger is dan de spullen die weg zijn. Hoop dat jullie je snel weer veilig voelen in huis.
    Je kaartje is prachtig geworden, vind dit een erg leuke sketch die ik vast een keertje van je ga lenen.
    Lief dat je weer een candy weggeeft, ik doe graag mee.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vond het inderdaad al verdacht stil.. maar ach.. er zijn er wel meer afwezig in deze drukke tijd.. maar joh wat vreselijk van die inbraak. ik kan me voorstellen dat je daar nog steeds van slag van bent.
    je kaart is iniedergeval weer super

    en ik doe graag mee met je candy :) erg leuk die swirl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi kaartje!
    En die inbraak moet je niet je leven laten vergallen! Wij hebben het ook meegemaakt, je blijft erg onzeker in je eigen huis. Maar je wordt er niet gelukkiger van. Loslaten, anders blijf je bang. Heel veel sterkte!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi angela
    een pracht van een kaartje en het lijkt mij zo balen van die inbraak en zoals je schrijft het idee dat vreemden in je huis zijn geweest erger is dan de gemiste spullen,veel sterkte en hele fijne feestdagen en een heel gezond 2012!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat naar om te horen dat er bij jullie is ingebroken, kan me heel goed voorstellen dat dat veel van je vergt. Je hebt weer een super leuk kaartje gemaakt, prachtig zoals altijd.
    Ik wens jou en je familie ook hele fijne feestdagen, geniet ervan!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Angela

    Wat vreselijk dat er bij Jullie is ingebroken.
    Kan me voorstellen dat dat wat met je doet.
    Je heb een prachtig mooi kaartje gemaakt.
    Echt schitterend.
    Ik wens Jullie hele fijne feestdagen.
    En een gelukkig maar vooral een gezond 2012 toe.


    Gr leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw het is weer een bjoetie zeg ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kerstkaart Angela!
    En jakkie zeg die inbraak... Het is ons gelukkig nog nooit overkomen maar het lijkt me vreselijk. Het idee alleen al dat er vreemden ongewenst in je huis zijn geweest en aan je spullen hebben gezeten...bah!
    Heel veel sterkte om het te verwerken.
    Leuk dat je de candy nogmaals weggeeft. Ik doe weer graag mee ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt. We snappen het heel goed hoor dat je even niet aan bloggen toekwam. Doe het even rustig aan zodat je alles even goed kunt verwerken. We doen weer graag mee natuurlijk.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is je kaart weer een plaatje, zo mooi, bah ingebroken, wat ontzettend balen, vreemden in je huis, lijkt mij vreselijk, sterkte met het verwerken ervan,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Angela,

    Wat een plaatje! Ik vind hem schattig!

    Ik wil je hele gezellige Kerstdagen, een spetterende jaarwisseling en een fantastisch & gezond Nieuwjaar toewensen!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi kaartje weer Angela!!!!
    Potverd..... waarom blijven ze nou niet met hun p... van iemand anders z'n spullen af!!!! Ik kan daar zooooooo boos om worden!!! Het doet héél veel met je... veel sterkte hoor!!!
    En dan geef je nog een candy weg ook? Nou... doe graag mee, leuk!!!
    Fijne dagen en alle goeds voor het nieuwe jaar!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik miste je inderdaad al. Je kijkt automatisch elke keer of je wat geplaatst hebt. Maar dat kan gebeuren hoor. Zie dat je veel hebt moeten werken en dat er ingebroken is. Lijkt me ook geen pretje een vreemde in je huis. Sterkte ermee.

    Je kaart is in ieder geval erg mooi geworden. Leuk met dat eiskristall. Mooi effect geeft dat. Heb het ook staan, maar nog niks mee gedaan.

    Ik wens je in ieder geval een fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2012. Uiteraard ook natuurlijk ook een creatief 2012.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauuuw wat een super mooi kartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Angela, ik vroeg me al af waar je was. Ik keek zowat dagelijks om te zien waar al het moois bleef. Dacht al dat je het druk had met werken. Weer een superlief kaartje. En leuk dat eiskristal!!! Heel mooi allemaal! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hé Angela,
    Inbraak!! ze moeten met hun p***n uit andermans huis en spullen blijven! Ik kan me goed voorstellen dat dit schrik veroorzaakt.

    Mooi kaartje heb je gemaakt, ook al houd ik niet zo van de Magnolia's jij maakt ze wel leuker om te zien!

    Hele fijne dagen en ik zie je snel!

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. he Annie,

    natuurlijk doe ik mee :o)
    enne.............. hou je taai

    dikke knuffel
    Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, succes met de rest en fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig kaart Angele!
    Zo wat erg wat je allemaal heb meegemaakt sterkte hoor!!

    Hoop dat je toch kan genieten deze dagen dus hele fijne feestdagen toegewenst.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. lieve Angela, nou kan me heeel goed voorstellen dat je wel wat anders aan je hoofd had, dat is een hele inpact hoor, zeker idd dat vreemden in je huis zijn geweest en aan je spullen zitten ,vreselijk hoor, heel veel sterkte, en je kaart is super mooi echt prachtig, en ik doe ook graag weer mee aan je mooie candy hoor, superrrr xx dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Angela
    Wat erg dat ze bij je hebben ingebroken kan me heel goed voorstellen dat je wat anders aan je hoofd hebt dat is nog al wat .
    wens je heel veel stekte je kaart is weer super mooi.
    En ik wens je hele fijne dagen

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schatje Angela, mooie kleurtjes en wat een prachtige afwerking, kwijl...... Heb je inderdaad gemist maar wat je schrijft verklaard alles toch, dikke pech en dan nog alle drukte op je werk. Wens jou en je hubbie hele fijne dagen, een gezond en creatief 2012!
    Hopelijk breken er dan betere tijden aan en zullen we weer regelmatig een kaartje van je mogen bewonderen!

    Liefs Corinexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super mooi kaartje weer. Wat ontzettend naar zeg van die inbraak. Dat maakt een geweldige indruk op je gezin. Echt verschikkelijk.Ik kan me voorstellen dat je andere dingen aan je hoofd had. We wensen je fijne dagen toe.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Angela,
    Heel vervelend zo'n inbraak! Ook bij mij gebeurt
    en inderdaad het gevoel dat er iemand in jouw huis is geweest!
    Maar gelukkig slijt dit wel weer hoor.
    Wat is het weer een schattig kaartje.
    Dus doe ik ook heel graag mee met jouw candy.
    gr
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dan heb je zeker wel wat anders aan je hoofd, hopelijk kunnen jullie dit een beetje van je afzetten en genieten van de feestdagen! Je kaart is er niet minder door, prachtig!

    Fijne feestdagen,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Je kaartje is schitterend Angela, je verhaal over de inbraak een stuk minder, vervelend als ze in je huis geweest zijn en aan je spulletjes gezeten hebben.
    Hoop dat 2012 je heel veel goeds zal brengen.
    Fijne feestdagen hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Je kaartje is weer erg mooi, ik was al meerdere keren langs gekomen op je blog om te kijken dacht al die heeft het druk
    Fijne dgn en een goed uiteinde Gr. Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oja ik was te vergeten te melden dat ik graag weer mee doet me de Candy Gr. Natas

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Scheef op de foto of niet, ik vind het een prachtig kaartje....mooi gekleurd en leuke details....wat erg dat er bij ingebroken is...idd het idee dat er vreemden binnen zijn geweest!
    Fijne kerstdagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Angela, ik vind het wel meevallen hoor, op de foto valt het in ieder geval niet zo op (maar ik heb dan ook geen timmermansoog haha!!). Ik vind het kaartje in ieder geval super schattig. En wat dat bloggen betreft, welkom bij de club; pffff, ik heb ook echt zooo weinig tijd gehad de afgelopen weken. Ben blij dat vandaag de kerstvakantie is begonnen, lekker 2 weken vrij wooohooo!! Ik wens je super fijne feestdagen en een geweldig 2012! Lieve groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hai Angela,

    Schrik ervan, wat een narigheid zeg...sterkte en geniet toch van je kerstsfeertje thuis en een mooie en creatief jaar 2012...

    Je kaartje is geweldig en tuurlijk waag ik mijn kansje eens, misschien eens gelukkie;o)

    Warme kerstgroet,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hai Angela, je kaartje ziet er weer geweldig uit hoor! Maar wat erg zeg, die inbraak...kan me voorstellen dat je dat niet in de koude kleren gaat zitten...Hopelijk heb je ondanks deze gebeurtenis toch heel fijne dagen! En voor 2012 wens ik je heel veel geluk, liefde en vooral gezondheid! Dikke knuf Marianne
    Oja, en ik doe gezellig mee met de candy hoor, wat super lief dat je hem nogmaals gaat verloten! Veel succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. hoi angela wat erg dat ze by je ingebroken hebben raar gevoel dat er iemand in je huis is geweest toch een hele fyne kerst en een heel creatief jaar toegewenst groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Angela,

    Wat een narigheid allemaal ! Vreselijk , hoop dat jullie van de schrik bekomen zijn?
    Je kaartje is GEWELDIG !!! helemaal super ! Dat randje met die besjes (magnolia stempel) is heel leuk verwerkt op de kaart! Ik ga dat onthouden hoor hihi want heb die ook.
    En de stans zou ik ook wel willen hebben !! Als extra kerstkadootje haha dus ik waag een gokje!!
    Ik wens je hele gezellige kerstdagen ! Groetjes Liefs Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ja meis je zei het al, dat ze bij je binnen zijn geweest is inderdaad heel erg zou er niet aan moeten denken.
    Hoop dat je toch kan genieten met de kerst en je een fijne jaarwisseling heb.
    Stansjes kunnen er altijd bij, is ook een hele mooie.
    Lieve groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  45. hoi angela
    ik heb het kaartje inmiddels ook gemaakt, hij is weer erg leuk.
    Ik heb het magnoliavirus ook helemaal te pakken hoor.
    en binnenkort mijn eigen stansmachien, ik ben helemaal blij, nu nog de kerstdagen zien door te komen zonder mijn e 43.
    groetjes marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. hoi angela
    ik heb het kaartje inmiddels ook gemaakt, hij is weer erg leuk.
    Ik heb het magnoliavirus ook helemaal te pakken hoor.
    en binnenkort mijn eigen stansmachien, ik ben helemaal blij, nu nog de kerstdagen zien door te komen zonder mijn e 43.
    groetjes marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Angela,

    Een inbraak werkt lang door bij de slachtoffers (heb het zelf in het verleden ook meegemaakt) dus begrijp best dat je minder aan het bloggen bent.
    Ik wens je prettige feestdagen en geniet van elkaar.

    Groetjes Ria

    PS Je kaartje is zoals altijd weer prachtig geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Angela,
    Jeetje een inbraak, wat ontzettend vervelend om mee te maken!
    Het kaartje is super schattig!
    Fijne kerstdagen en al het Goeds voor 2012!!!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen