zaterdag 31 december 2011

nog even een winters kaartje......

***
Copics :

Blauw BG78,75,73
Bruin: E47,44,43,42
Zwart: N7,5,4,3,2
Gezicht: E13,11,02 (wangetjes) 00


Het Bo Bunny papierblokje wat ik voor dit kaartje heb gebruikt is echt ontzettend mooi! Ik hou wel van het bruin en blauw. Mocht je op zoek zijn naar dit blokje dan heeft Marlous van DoeaDing er nog een paar op de toonbank liggen, dus dan kan je altijd even mailen.

Het is een variantje op het ronde kaartje wat ik eerder heb gemaakt, dus komt ie bekend voor dan kan het kloppen!!hihhiih Vind het een leuk modelletje. De magnolia komt bij P&P vandaan altijd leuk, die specials van Magnolia!
Bloemen zijn Doohickey's van Magnolia
Blaadjes zijn van Cheery Lynn
Swirl knoopje en tag zijn van MFT

Ik wens iedereen een fijn uiteinde en een heel gezond, gelukkig, gezellig EN creatief 2012 toe!!!
Bijdeze wil ik ook iedereen die dit jaar mijn blog heeft bezocht en berichtjes hebben geplaats onwijs bedanken! Dat maakt het bloggen zo leuk en toch wel een beetje verslavend!hihi

Liefs,

Angela


27 opmerkingen:

  1. Geweldige kleuren, mooi ingekleurd. Echt wel een leuk zo'n rond kaartje.
    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die bloemmies supergaaf gemaakt zeg Angela ! Het kaartje mag er ook zijn hoor. Fijne jaarwisseling ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jij en je man ook een heel goed 2012 met veel geluk en gezondheid, en je creatie is schitternd ,ik heb het blokje ook zo pas gekocht ,het ligt al klaar voor een nieuwe kaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Angela,

    We zien of komen niet meer op elkaars blog
    vraag me niet waarom dat weet ik niet!!
    Wilde jou en je mannetje een fijne jaarwisseling wensen
    en al het goeds voor 2012.

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje en inderdaad het is mooi papier ik wens jou en je man een fijne jaarwisseling wensen en een gezond en gelukkig 2012 en dat we weer vele mooie creaties mogen zien van jou Gr. Natas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat en schattig modelletje en een heel lief kaartje. Voor jou en je man natuurlijk ook de allerbeste wensen. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Angela, wat een juweeltje weer! Leuk toch altijd die net even andere modelletjes die jij maakt! Alles ziet er weer helemaal top uit! Een gezellige avond gewenst! En alle goeds voor 2012! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai, ben ik nog even...ik zat je kleurwerk nog even te bewonderen maar dat riep een vraagje op...N kleuren??? waar dan? Heb je die gebruikt voor de schaduwen? Wat super mooie en subtiel gedaan dan, lijkt me erg eng met die N kleuren... Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart! Leuk modelletje, die ga ik komend creatief jaar ook maar eens maken...
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje Angela,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Fijne jaarwisseling en een gezond 2012.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een snoeppie weer Angela en zo lief die magnolia was leuk je weer te zien wens je een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattige kaart Angela.
    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2012.

    Liefs Suze xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Angela,
    Ziet er weer geweldig uit, blijf zo door gaan in het nieuwe jaar.
    Bedankt voor gezellige cropdag gisteren.
    Alvast een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2012 toegewenst. Tot volgende week.
    XX, Cora.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Angela,
    Een PRACHTIGE kaart in dit MOOIE model.
    Ook ik wens jou en al degene die je lief zijn een hele fijne jaarwisseling toe en een heel Gelukkig, Gezond, Gezellig en Creatief 2012.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha meis, wat een schatje van een kaartje en de magnolia is super. Zeker leuk die speciale.
    Fijne jaarwisseling en goed 2012
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi angela wat een mooi kaartje . een hele fyne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2012 xxdiana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig mooi kaartje ANGELA
    Echt schitterend.
    Heb een hele fijne Jaarwisseling.
    En alle goeds voor 2012 gewenst.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi,

    Wat een leuk model!!!
    Hartstikke mooi gekleurd.
    Ook voor jou en allen die je lief zijn een geweldig ,gezond,gezellig en natuurlijk
    een creatief 2012
    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ooooh wat leuk zo een kaartje zeg weer een idee voor volgend jaar ;)

    wens je een goed uiteinde toe

    lieve groetjes en tot volgend jaar
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige creatie op de valreep ! superzzz !
    langs deze weg wil ik jou en je familie alvast een heel fijn, leuke gezond en creatief, 2012 toewensen ! liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook erg leuk geworden dit variantje.
    Ik hoop dat je niet teveel oliebollen hebt gegeten.

    x Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook dit is weer een prachtige kaart gworden Angela. Het model is zeker erg mooi.
    Jij ook een gezon, gelukkig en creatief 2012.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ook van mij een heel gezond en gelukkig en creatief 2012 toegewenst

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is een prachtig kaartje.
    Een gezond en creatief 2012.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een plaatje Angela en het papierblokje is geweldig mooi en ook al heb je dit ronde kaartje eerder ook al eens gemaakt ik blijf het een toppertje vinden!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. aah wat mooi!
    erg leuk gemaakt.

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. gaaf zeg, en dat papier is ook zoooooo leuk :D

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen