maandag 21 juni 2010

Uitslag Blogcandy....Ben je MAL?!

Allereerst wil ik iedereen ontzettend bedanken voor al jullie leuke reacties! Echt ontzettend leuk! Ennnn..... omdat er flink wat nieuwe volgers bij zijn bijgekomen wil ik ook een BlogCandy gaan doen, maar dat komt van de week. Hou mijn blog in de gaten, want ik ga een hele leuke BlogCandy weggeven!
Vandaag heeft Annelies van Crealies de winnaars bekend gemaakt en staan op haar blog!


De winnaressen zijn:

EmboZZ mal 1: Sigrid Klingenberg (nr. 183)

EmboZZ mal 2: Tineke Haitsma (nr. 103)

EmboZZ mal 3: Metsje de Vries (nr. 210)

EmboZZ mal 4: Sonja Bekker (nr. 106)

Meiden gefeliciteerd met deze geweldige leuke mallen en veel succes met al het moois wat jullie ervan gaan maken!

Liefs,






2 opmerkingen:

  1. jij ook bedankt meis, dat je hebt meegedaan aan deze gave bloghop, ik heb genoten van alle kaarten die zijn gemaakt, helaas ik zit er niet bij, maar de meiden die wel hebben gewonnen, gefeliciteerd allemaal, ben benieuwd naar jullie creatie's
    wat lief dat je ook een candy gaat doen, ik wacht rustig af
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angela,

    Leuk leuk,ben zo blij zo blij dat me....
    helemaal te gek natuurlijk!
    Ben wel heel nieuwsgierig natuurlijk.
    Jij ook bedankt Angela voor je Inspiraties.

    Liefs Son
    enne ik hou ook je Candy in de gaten hoor

    BeantwoordenVerwijderen