vrijdag 16 april 2010

Tis even stil.......


Sorry meiden nog geen kaartje van mij, omdat ik nog steeds met mijn neus in de boeken zit! pfff!!hihi Het is weer inkomen en afzien, maar wat ik heel jammer vind is dat ik niet veel tijd meer heb voor kaartjes, maar morgen probeer ik wel weer een kaartje te plaatsten!

Ik heb van Sonja een leuke award gehad die zij speciaal voor mij heeft gemaakt, ik ben er echt heel blij mee!! ( bloos!hihi)

Ik hoop deze week wel weer wat te plaatsen hoor, ik ga mijn best doen!

Iedereen een fijn weekend en bedankt dat jullie weer zijn langs geweest!

Liefs,

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award! Wat leuk zo speciaal voor jou!
    Af en toe even bijkomen van je studie door lekker te freubelen doet je wel goed hoor!

    Heb je mijn JustRite-stempel al gezien? Het gaat echt heel mooi! Nog bedankt voor de tip...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd je verdient die award hoor, xx en das best zwaar hoor dat leren,je moet ook even de tijd nemen voor de freubel,maar ja de opleiding is ook heel belangrijk xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wens je heel veel succes Angela....en tja we missen je wel hoor...maar snappen het als geen ander.

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar blijven nou toch die nieuwe creaties van je?haha
    Ik hoop dat je er snel weer de tijd voor hebt.
    Gefeliciteerd met je award in ieder geval.

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. druk, druk druk, erg hey dat je eigenlijk geen tijd meer hebt voor je hobby zo afentoe, ik herken het wel! succes met alles en uhhh we zien wel weer een kaartje verschijnen hoor!! gefeliciteerd met je award!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. we vergeven het je hoor hahaha maar de studie is belangrijk dus de hobby op een laag pitje
    helaas succes er mee hoor

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik snap het helemaal.Succes met de studie.Zet 'm op!!!
    Ik blijf je blog gewoon 'stalken' hoor en dan zie ik vanzelf wel een keer weer een kaart verschijnen.

    Enne...die award heb je gewoon verdiend!

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Annie,

    Ja dat is toch ook wat hè dat je nu geen tijd hebt voor je hobby ;o(
    wens je veel succes en hoop dat je gauw tijd hebt voor eenkaartje

    Liefs hillie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Angela, van harte gefeliciteerd met je Award! Veel succes met je studie en we zien vanzelf wel weer een kaartje verschijnen hoor! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen tijd ... oh wat naar!! Ja de studie gaat voor!
    Maar ik blijf wel komen hoor, want ben zooooo nieuwsgierig naar je projectje van afgelopen zaterdag ... zag er heel veelbelovend uit!

    Nou kom op hoor ... kom strax weer kijken!
    Knuff van Chris

    BeantwoordenVerwijderen