zondag 25 april 2010

Een Award


Ik heb een award van Anja gehad, ontzettend bedankt! Ik vind het altijd een hele eer!!!!(bloos!hihi)

Wat moeten je doen als je hem ontvangt:

1 plaats de afbeelding op je blog
2 plaats een link van de persoon waarvan je hem hebt ontvangen.
3 geef de Award aan wie je wil
4 laat de personen die je genomineerd hebt,dat weten door een reactie op hun blog achter te laten.

Ik wil deze Award wel aan iedereen geven, ik vind het erg moeilijk om iemand te kiezen. Ik zou zeggen neem em mee als je wilt!
***
Binnenkort zet ik er weer een kaartje op hoor!
***
Fijne zondag allemaal!
***
Liefs,


3 opmerkingen:

  1. Van harte hoor met je award,super.
    Ben benieuwd naar je kaartje.haha

    x Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je award, nou laaattt ziieeennnnn dat kaartje hihi

    BeantwoordenVerwijderen