woensdag 16 september 2009

Candy Blog!

Als dank voor jullie leuke reacties en dat jullie mijn blog bezoeken, vind ik het wel eens tijd worden voor een kleine CANDY!
Zet mijn link op je blog (als je een blog hebt) en meld je aan als volger en maak je kans op
een Manga stempel

Voor vele onder ons is het lastig in het buitenland te kopen, daarom deze kleine Candy.

Mocht je geen blog hebben of niet kunnen reageren dan kan je een mailtje sturen naar e.van.dorp@versatel.nl en laat weten dat je mee wil doen aan deze candy!

De Candy loopt tot 1 oktober en dan maak ik de winnares bekend!

Succes!

Liefs,

Angela

28 opmerkingen:

  1. Een volger was ik inmiddels al. Nu heb ik ook een link naar jouw blog neergezet, want dat is het wel waard. Leuke candy. Heeft een hoog hebgehalte hihi.
    gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er weer een volger bij. Leuk blog heb je zeg. Ik ga lekker rondsnuffelen op je blog en een link op die van mij zetten. Ene, wat een leuke candy!
    Groetjes Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke Candy, ik zag het staan bij Ties en ben nu ook meteen volger geworden !
    Je link staat op mijn site.
    Groetjes en tot blogs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een super candy, echt geweldig. Ik zet de link op mijn blog. En dat geldt natuurlijk ook voor de award. Ik ben zeer vereerd dat je mij hebt genomineerd.
    Liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angela,

    Ze is wel heel schattig. Die zou ik wel eens willen Distressen???????

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke candy zeg ik wordt gelijk volger van je en plaats je link op mijn blog hoor geweldig gewoon

    gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Annie,

    WAUW Wat een geweldige blogcandy
    Die staat al heel lang op mijn lijstje
    Natuurlijk sta je op mijn blog
    en ik zal de candy op mijn blog vermelden.

    Thanks voor de Award zal hem gaan plaatsen Thanks
    Heb je al een creadag gepland???? het wordt tijd Annie :o)
    Liefs Hillie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. LEUKE stempels!!! Maar ja, ik heb deze al :) moet hem nog uitsnijden uit EZ, maar ja... hihi, hij is wel helemaal leuk he!

    have fun!
    karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een snoeppie ik ben je volger en je staat op mijn site hoor knuf nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt meteen een hoop vrienden , ha ha ha ..
    Succes met je candy !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi hoi

    leuk een demonstratie bij doe@ding.. spannend.

    En je candy is ook om van te smullen.. hihi
    Het is echt een sweetie.
    Ik volgde je al langer en heb een linkje op mijn blog staan.

    Suc-6.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. volger ben ik al en leuke stempel succes voor iedereen om te winnen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke candy ik ben volger van je geworden,
    en je link staat op mijn blog hoor.
    wordt er wel een beetje hebberig van;)

    http://nonnashobbystime.blogspot.com/

    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo angela!

    Leuke stempel, ken ze nog niet helemaal (ben nog te veel verslaafd aan de magnolia's haha) Maar ik maak er graag kans op!
    Ik heb je link in mijn sidebar gezet en ik ben volger geworden van je blog.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief leuke stempel kende het nog niet, maar erg leuk.
    Ben volger geworden en een link op mijn blog geplaatst http://homemadebyarkina.blogspot.com

    Groetjes Arkina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo doe maar ruig,lijkt me erg leuk! Ik ga je candy op mijn logje plaatsen en nu maar duimen :)

    groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo, wat heb je een leuk blog. Ben gelijk volgers geworden van.
    Heb zelf sinds kort ook een blog, en kan nu al vertellen dat ik het wel super leuk vind en erg verslavend Hihihihi.
    Wat een leuke candy zeg, daar wil ik graag aan meedoen en zal hem gelijk even op mijn blog zetten.

    Groetjes Jolanda
    http://jolanda-creaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hallo angela
    ik heb mij meteen aangemeld als volger van je blog
    het was namelijk makkelijk te vinden met je kaartje die ik gisteren van je kreeg
    en ik doe ook mee met de blog candy
    wat een gave stempel is dat zeg erg mooi
    heb een link op mijn blog gezet
    dus dit is de link naar mijn blog
    http://thfellyelly.blogspot.com/

    groetjes elly
    en een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Angela,

    Heb je ook gevonden en gelijk volger geworden;)
    Wat een leuk en lief stempeltje is dat, mag ik je ook uitnodigen om volger bij mij te worden;)
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. vergeet ik mijn blog te vermelden,
    http://geacreaties.blogspot.com/
    en je candy staat erop;)

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh dat is precies de stempel die uitverkocht was van die serie! Vind hem erg leuk dus ik doe graag mee.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gave candy ;0)
    Ik ga je zeker volgen en je link staat op mijn blog inmiddels :D

    Liefs, Janneke X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Angela!

    Bedankt voor deze kans op de leuke candy! Ik ben meteen een volger geworden en heb je link geplaatst op mijn blog!

    Liefs,

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Angela,
    Leuk hoor deze Candy.Ben ook volger geworden, maar heb zelf (nog) geen blog, dus kan geen link plaatsen. Maar je weet dat ik altijd met plezier op je blog kom kijken !!groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hello! I'm from Russia! Your candy is super)) I'm your Follower now. My link HERE

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Angela,

    ik volg je nog niet zo heel lang
    stom stom van mij,ik was altijd een echte scrapgirl maar sinds korte tijd door een dame die wij beiden kennen :) een echte kaart liefhebber geworden.
    ik ben nu ongeveer een maandje bezig,en ik moet je vertellen ik doe al mijn scrapspullen weg en ga proberen ook zulke mooie kaarten te maken.Je lieve Candy plaats ik op mijn sidebar.

    BTW leuk zeg doe@ding,zou ik ook eens heen moeten gaan,maar alleen neeeee.

    Liefs Sonja

    http://cardsandstories.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Angela.

    Wat een schattige candy, ben helemaal weg van de stempel. Heb je link op mijn site geplaatst(http://anneke-kaartenzo.blogspot.com.Ben ook volger geworden zal zeker regelmatig even op je site kijken. Succes en misschien tot ziens op mijn site.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke stempel!
    Door mn hersenschudding lees ik het nu pas maar ik wil graag meedoen!
    Volger was ik wel en ik ga nu je candy op mn blog plaatsen,mn blog is www.magnoscrap2.blogspot.com
    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen