zondag 6 september 2009

Birthday Wishes


Zo nu weer eens een verjaardagskaartje voor de verandering!hihi, het papier is van Grapic45 en echt ontzettend mooi en helemaal voor de vintage kaartjes! Tref ik het eens ff!!hihi Er zitten hele mooie vellen bij, die je als vintage plaatjes kan gebruiken. De bloemen heb ik met de Retro pons gemaak, de blaadje die ik gebruikt heb is een martha stewart pons en het labeltje is een nestabilitie.

Het papier komt bij Simpel-Scrappen vandaan.

Gezellig dat je weer bent langs geweest!

Liefs,

Angela

8 opmerkingen:

  1. Oeps wat een mooie meis wat ik vragen wou ik wou een keer naar het scrapdepot kan dat hoor het graag van .

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nellie,

    Bedankt voor je complimentje, Je kan altijd even contact opnemen met Scrapbookdepot en dan kan je altijd langs komen van dinsdag t/m vrijdag
    Hier is het nummer 0251-316785 ( alleen tijdens kantooruren zijn ze te bereiken.
    Groetjes,
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer prachtig !!!!!
    Jammer dat ik niet snel jarig ben , ha ha ha !
    doei doei , Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. DANK JE WEL ZE ZIJN NIET ZO DUUR EN HEBBEN EEN GOEDE SORTERING WOU DAT IK KAARTJES VOOR ZE MOCHT MAKEN ???????????ZOU IK ZO LEUK VINDEN EEN DIKKE KNUF NELLIE

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel bijzonder, maar wel erg mooi!
    Veel liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat leuk zeg :) ben natuurlijk eventjes bij je blogje gaan neuzen, wat een prachtige kaarten Angela!!!!! Mijn complimenten en ik zie dat je ook lekker met vintage bezig bent, gaaf hoor!!!

    Groetjes
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Angela.
    Heel apart,en wat een schitterend papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje Angela, leuk ook die bloemen zo!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen